miercuri, 10 noiembrie 2010

Stiti culmea tepelor telefoniei mobile?

O să încep prin a răspunde întrebării adresate. Culmea țepelor din telefonia mobilă este să suni un client PrePay să își adauge 500 de minute la abonament și să îi scadă costul abonamentului cu 30%.
Chestia asta mi s-a întâmplat acum câteva minute. Am fost sunat de un domn cu un mod de adresare respectabil (la propriu) și îmi cerea datele personale și tipul de abonament pe care îl dețin pentru a-mi adăuga 500 de minute la abonament și scăderea costului abonamentului cu 30%. Țin să precizez că domnul spunea că reprezintă ORANGE ROMÂNIA.
Că tot veni vorba de Orange România vreau să spun că ceea ce ține de infrastructura rețelei e sub orice critică. Degeaba spun ei că au acoperire națională că e un căcat mai mare decât profitul lor pe un an de zile. În momentul în care am să stau în casă și am să aud vocea clar în cască atunci mă voi declara mulțumit de serviciile lor. Ofertele sunt bune, mai ales pe Orange young unde cu bani puțini vorbești cât te ține gura.
Și totuși, plătim niște servicii proaste.
Tot aici merită menționat faptul că pe lângă faptul că plătim servicii proaste sunt oameni destul de vulnerabili la țepe de genul. O grămadă de oameni au încărcat cu sute de euro conturi de PrePay, o grămadă de oameni au transferat credit unor dobitoci care nu au bani să își cumpere o cartelă, dar au bani să sune oameni care în sărăcia lor sunt creduli și urmează instrucțiunile transmise. Se vor trezi din visul că vor câștiga o mașină în momentul în care vine factura de 200 de euro care trebuie plătită la data de. În caz contrar, abonatului i se va restricționa abonamentul și dacă nu va plăti, acesta va fi acționat în judecată. Instanța judecătorească va decide ca omul care a luat țeapă să plătească suma restantă și cheltuielile de judecată. Sumă care nu e una accesibilă oricui.
O greșeală majoră a Orange România este aceea că nu a eliminat posibilitatea folosirii numărului ascuns sau a codului #31#xxxxxxxxxx (unde cei 10x reprezintă numărul format). Eu de exemplu cui mă plâng că am primit un apel de la un număr privat la ora 11:01 pe data de 10 noiembrie 2010? Cine o să mă creadă că mi s-a spus că o să mi se adauge 500 de minute la abonament și costurile or să îmi scadă cu 30%? NIMENI!
Rog frumos Orange România să anuleze folosirea serviciului de ascundere a identității numărului apelant și să permită tuturor utilizatorilor serviciul de barare a apelurilor ce vin de la numere ce nu se află în lista de contacte a utilizatorului respectiv indiferent dacă a semnat un abonament sau are un cont PrePay.
Dacă o să mi se mai întâmple încă una ca asta, voi înregistra conținutul convorbirii telefonice și îl voi posta.

Numai bine!

Niciun comentariu: