vineri, 22 aprilie 2011

O plimbare prin oras

      Mai acum cateva zile am avut de rezolvat niste treburi in oras. Vremea era deosebita, cerul era de un azur nemaivazut, eu eram cu castile in urechi si imi vedeam de treaba mea pana cand mi-a sarit buna dispozitie in momentul in care un cioban s-a oprit ca javra lui sa isi depoziteze materiile fecale exact in mijlocul trotuarului.
      Vi se pare normal ceea ce se intampla? Mie nu si imi venea sa strang materiile fecale si sa i le pun in fata precum in clipul de mai jos:






      Eu unul zic ca ar fi binevenit un asemenea demers pentru ca asa as aduce la cunostinta faptul ca mie nu imi convine sa calc in rahat de caine (si nu numai de caine) pe oriunde ma duc.
      Un demers mai pasnic ar fi acela de a aplica amenzi celor care nu curata mizeria facuta de patrupede. Nu zic ca e vina lor ca elimina. Din partea mea sa elimine pana nu mai pot, dar macar cel care are grija de animal, sa faca bine sa curete dupa el. Mi se pare normal. Si ma intrebi: "Cine sa patruleze strazile toata ziua si sa aplice amenzi?". Raspunsul meu este unul singur: Politia Comunitara Locala (ca mai nou asa ii zice la noi, in Bistrita). Oricum sunt infiintati pentru ca sa fie create locuri de munca inutil. Si asa imi vine sa-i iau acasa sa-i adopt. (asta ca sa il parafrazez pe Teo).
       Sunt multi care or sa ma urasca pentru ceea ce am in cap la ora asta, dar trebuie sa se miste ceva daca cei din jurul tau sunt mai nesimtiti decat prevede legea.
        Tu ce sanctiune ai aplica celor care isi lasa patrupedele sau isi fac chiar ei nevoile pe unde apuca?

Numai bine!

Niciun comentariu: