marți, 5 iulie 2011

facebook, counter strike și Băsescu

      Salut din nou! Realitatea din zilele astea este una cât se poate de sumbră oricât de optimist ai fi. Și asta se datorează celor 3 factori enumerați mai sus.
      Mai întâi, voi începe cu o renumită rețea de socializare care nu numai că aproape a cucerit internetul, dar și mințile adolescenților. Vei veni și mă vei întreba în comentarii de unde și până unde am ajuns eu la concluzia că facebook-ul a tâmpit și ce a mai rămas de tâmpit din tineretul țării.
      Motivul 1: facebook-ul = hi5 = orice rețea de socializare e plină de scurtături importate de la americani și s-a găsit un cunoscător de limbă engleză să le traducă și proștilor care nu au nici cea mai mică tangență cu limba engleză (i s-a făcut milă). Proastă alegere a făcut acel luminat. Acum toată lumea e cu: wtf, omg, lol, brb. d(f)nd și lista mai poate continua.Ca să nu mai pomenim și de scurtăturile specifice românașilor gen: k, q, vb, knd, plm, pl etc.Pe lângă aceste scurtături au apărut și acele cuvinte care, din nou, nu au nicio tangență cu limba română, dar sunt scrise pe messenger: simpt, skumpik, somnik etc. (vă rog să mă iertați că mi-am pângărit tastatura scriind asemenea cuvinte, dar a trebuit să dau câteva exemple pentru cei neavizați). Datorită acestor scurtături (fie ele importate sau mioritice) și messengerisme (cuvinte care s-au născut pe messenger și acum fac parte din curentul cocapițiponcism) tinerii din ziua de azi au dat-o în bară la bac. Totuși e bine că mami și tati le-au pus în mână gadget-uri performante la care nu știu folosi nici măcar funcțiile elementare, darămite funcții avansate.
      În altă ordine de idei, am văzut că nu ne-am pierdut îndemânarea în a ne cultiva pământul (evident, virtual!). În momentul în care pui pe unul să lucreze pământul din care a fost creat cu muuuuuult timp în urmă, se uită la tine mai încruntat, te înjură de mamă (în cel mai rău caz iei o bătaie de nu o împarți cu nimeni) și apoi pleacă în trombă cu mașina cumpărată de tati.
      Motivul 2: counter strike-ul = e cel mai renumit joc din gama celor de împușcat. Dar de ce să îți pierzi vremea împușcând virtual niște personaje când ai ocazia să te înrolezi in armată și să apeși acolo pe trăgaci. Partea cea mai proastă e că acolo nu mai ai cum să dai restart. Ai fost împușcat, ești bun împușcat!
      În counter strike nu știi ce e aia disciplină, bărbăție și asumarea consecințelor faptelor tale. Acolo totul ți se cuvine. În viața reală ți se cuvine ceea ce lucrezi.
      Motivul 3: Băsescu - un anume care își permite să îl clasifice pe Alteța Sa Regele Mihai I al României ca fiind un trădător. Eu cred așa: dacă respectivul Băsescu ar fi fost în locul regelui, el ar fi dat țara în mai puțin de o secundă (altfel nu îmi pot explica de ce este pupincuristul americanilor). Pe de altă parte, nea' Băse' nici măcar nu e abilitat în a face astfel de afirmații. De aici avem un exemplu elocvent de lipsă de respect pentru cei ce au fost, încă mai există și au avut și ei contribuția lor în făurirea istoriei României.
      În concluzie, sunt mândru că sunt român și îi consider ca fiind dușmani ai țării pe cei care își lasă țara pentru un pumn de arginți.Vom ajunge o țară care nu numai că va ajunge mai rău ca Grecia, dar va fi un viitor foarte sumbru pentru noi, iar oameni gen "Dorel" care pune un ștuț de lemn la conducta de frână vor fi din ce în ce mai des întâlniți - trăiască sârma românească!
      Eu unul încă mai sper că vom ajunge o țară puternică din toate punctele de vedere.
      Încă o vorbă de duh: Dacă peștele se împute întotdeauna de la cap, atunci eu sunt coada. Ce e la coadă, e cel din urmă. Iar cel din urmă va fi cel dintâi!




      Numai bine!

Niciun comentariu: