sâmbătă, 28 septembrie 2013

Roșia Montană

      Bănuiesc că te-ai cam săturat de poveștile mele de adormit copiii privind o temă sau alta, dar de data asta țin morțiș să ies la interval și să solidarizez așa cum pot (probabil voi participa și eu la protestele ÎMPOTRIVA proiectului de la Roșia Montană) și să îmi exprim opinia în urma unei documentări.

      Am observat că lobby-ul care se face împotriva acestui proiect controversat se face pe față, cu motive clare. Cel pentru, se face cu ajutorul publicității plătite pe bani publici și încurajează ce? Câteva locuri de muncă?

      Oameni buni, cu acele locuri de muncă nu vă însurați/măritați și nu o să le aveți pe veci. Gândiți-vă la dezastrele ecologice care s-au petrecut și la cel care ne paște dacă nu punem piciorul în prag! Cei de la conducere nu s-au dus să facă baie într-o haldă de steril, dar cei care au locuit în preajma unui lac artificial plin cu așa ceva au murit fără să fi avut vreo vină sau să poată face ceva măcar pentru cei dragi lor!

      La catastrofe se afișează în posturi sobre și spun că le pare rău că s-a petrecut o asemenea tragedie, iar cei vinovați vor fi trași la răspundere. Dacă va trece proiectul, te las pe tine să ghicești cine vor fi ADEVĂRAȚII vinovați care vor trebui trași la răspundere!

      Încetul cu încetul, am observat că începem să ne închegăm ca națiune și asta e bine.


      În încheiere, am să vă supun atenției o piesă a cărei versuri ar trebui luate în seamă și utilizate ca sloganuri de protest!






Acestea fiind spuse, cântate și auzite, îți doresc o zi bună și te rog să alegi tabăra corectă pentru că depinde de tine viitorul nostru!

Niciun comentariu: