duminică, 15 noiembrie 2015

Je NE suis PAS Charlie!

A trecut mult timp de când nu am mai scris ceva, sau cum ar zice francezul „Long time, no see!”

Poate ca sunt un pic cam acid de la bun inceput, dar trebuie. Trebuie multe.

În primă fază, ar trebui ca noi sa ne vedem de morții noștri din Colectiv și sa cerem raspunsuri pentru cele întâmplate acolo, să facem curățenie în clasa politică. Asta ne interesează pe noi, ca națiune, în momentul de față, nu să îi plângem pe cocoșei.

Adu-ți aminte când au spus pe postul național „că salutul românilor este <>”. Toți au râs. Să se uite cocoșeii în țarcul lor. 

Hai să revenim pe plaiurile mioritice.
Colectivul a arătat României că încă mai suntem oameni și că nu ne-am transformat în roboței care nu simt nimic.
Ne-am plâns morții (unii încă și-i mai plâng), am ieșit în stradă, dar pe unul nu am văzut cu tricolorul românesc. Acum, îi văd pe majoritatea cu steagul Franței. Nu-i ok!
Dă-i în franț pe franțuji! Nu ne ajută cu nimic, ne batjocoresc.

Tot pe plaiurile mioritice se instalează refugiații sirieni. Oameni buni, ăia nu caută să muncească cinstit! Ăia caută să stea degeaba cu p&^a-n sus și să astepte să plouă cu drepturi din cer, de la Allah. De la Allah nu ploua nici măcar cu urină.
Ar fi bine să nu mai primim nici mărcar un refugiat, sa îi redirecționăm către Franța. Oricum la noi, nu ar avea ce face, că nu sunt locuri de muncă.

Niciun comentariu: