sâmbătă, 24 decembrie 2011

Dragă Moș Crăciun

      Anul ăsta, recunosc (căci nu îmi e rușine să recunosc) nu am fost prea cuminte și, drept urmare, nu mă aștept să primesc ceva material cum îmi doream când aveam câțiva ani.
      Pentru la anul, am mai multe dorințe care nu mă privesc strict pe mine, ci pe întreaga națiune.
      Mai întâi, mi-aș dori să se deștepte poporul român din acest somn și să își aducă aminte de păcatul pe care l-am săvârșit în 25 decembrie 1989: execuția dictatorului Nicolae Ceaușescu și a soției acestuia. Acel tribunal s-a crezut mai tare decât Dumnezeu și a dispus să fie omorât tocmai în Ziua de Crăciun. Și nu e de ajuns să își aducă aminte de acel păcat, ci să încerce să repare greșeala făcută.
      Apoi, aș vrea ca cei care ne conduc să nu mai povestească despre noi ca fiind niște cifre, ci ca oameni care muncesc pentru bunăstarea proprie și pentru alții. Românul care nu mai are loc de muncă să lase paharul de la gură și să facă ceva pentru țara în care trăiește. Dacă mă crezi, dragă Moșule, (și bănuiesc că știi mai bine decât mine) numărul alcoolicilor a crescut din '90 încoace. Din oameni care au ceva de oferit, au ajuns oameni cărora trebuie să li se ofere. Nu vreau să fiu considerat un comunist, dar nu e mai bine când mănânci o pâine de pe vatră? Nu e mai bine când mănânci o legumă sau un fruct din propria grădină și nu îl cumperi de la greci, turci sau alte nații? Nu e mai bine să închini un pahar de țuică sau vin, după caz, decât să dai banii pe cine-știe-ce făcături? Nu e mai bine să colinzi în limba ta decât acel răsuflat „Jingle Bells”?
      Iată un colind pe care l-am descoperit și mulțumesc pe această cale user-ului care l-a încărcat pe server-ele trilulilu:


Corul Barbatesc din Finteusul Mare -Colind -

      Ascultă și ia aminte, dragul meu cititor!


      Îi mai cer Moșului un singur lucru: să îi lumineze pe cei care nu-s luminați, să-i înfrâneze pe cei desfrânați, să-i aducă pe calea cea dreaptă pe cei care s-au rătăcit și multă sănătate tuturor!

      În încheiere aș vrea să îți urez ție, familiei și celor dragi ai tăi multă sănătate pentru că așa cum spunea Schopenhauer „Sănătatea nu este totul, dar fără sănătate totul este nimic”, împlinirea tuturor dorințelor, iar lumina care a vestit Nașterea Mântuitorului nostru să lumineze inimile și mințile tuturor pentru ca să ne putem aduce aminte cine suntem și de ce suntem aici!


CRĂCIUN FERICIT!



Nicolae Furdui Iancu - Noroc sa deie Dumnezeu

Niciun comentariu: