marți, 1 martie 2011

Ciudat...

      E adevarat ce mi-a spus o asistenta candva: "Cadrele medicale si tiganii sunt la fel cand vine vorba de boli: nu se imbolnavesc des, dar cand se imbolnavesc, se imbolnavesc de-a binelea."
      Asa am patit si eu. In momentul in care mi s-a umflat falca s-a umflat cu tot tacamul: gura inclestata si durere la fortare. Solutia este simpla: interventie chirurgicala.
      Multa lume se streseaza in locul meu. CIUDAT! Ar trebui sa angajez om care sa se streseze pentru mine. Eu unul am incredere in personalul de aici din Cluj, fiindca totul merge ca la carte. Cat despre cei ce lucreaza aici, numai cuvinte de lauda. Pentru ei se merita sa platesti asigurarea medicala pe care statul ti-o cere. Pacat ca statul isi bate joc de ei in ultimul hal pentru ca le ieftineste salariile de se uita la ele prin lupa.
      In spitalul din Bistrita (cei ce cunosc sunt de acord cu mine) cele mai obraznice cadre medicale sunt infirmierele care alta treaba nu au decat sa curete, sa se asigure ca bolnavul e ok, sa vorbeasca frumos cu el oricat de incuiat ar fi si sa aiba macar o doza minima de maniere pentru ca asta conteaza cel mai mult! O vorba buna face cat jumate tratamentul. Un alt aspect e ca infirmierele ajung sa puna pana si diagnostice mai bine decat doctorii. E normal? Intr-o zi am auzit duma dumelor din gura unei infirmiere care se batea cu pumnul in piept ca ea putea pune diagnosticul dupa mirosul materiilor fecale eliminate de viitorul pacient. De ce nu s-a dus la facultatea de medicina daca poate pune diagnosticul dupa rahat?
      Eu zic asa: e mai bine sa se separe atributiile in fisa postului cat se poate de clar si unde nu se respecta ceva, sa se aplice sanctiunea cuvenita.
      Te las, dragul meu cititor pentru ca a venit masa si as vrea sa mananc pana nu se raceste.


      Numai bine, sanatate!

Niciun comentariu: